back

Reyez

Registered since Jul 2016
4082
BOTD: 31 BOTW: 9 Bombings: 61
Bombing 1484089639875
Underground Station (red) in Berlin 11 Jan 2017 00:11:02
121

Comments

Posted almost 2 years ago

:O damn bro!!

Posted almost 2 years ago

DAMN!!!!!! REYEZ!!!!!. You and Demo's graffiti's are so cool!!!

Posted almost 2 years ago

crazy shit son!

Posted almost 2 years ago

TBH sour Reyez is a different league to Demo entirely.. He's on some next level shit.

Posted almost 2 years ago

awesome bro!

Posted almost 2 years ago

sick Reyez!

REEEAllly good !

Posted almost 2 years ago

dope as always

Posted almost 2 years ago

too true coze

Posted almost 2 years ago

Ok Coze, we get it Reyez is a different league to Demo ENTIRELY!!!!!!!! LOL

Posted almost 2 years ago

dayum!!!!massiv

Posted almost 2 years ago

Man this is big bad motherf..;))

Posted almost 2 years ago

I spend almost half an hour to watch all your pieces in Detail - really dope work! Styles & Characters are sick..Keep on rockin! cheers

Posted almost 2 years ago

Thanks I appreciate that

Posted almost 2 years ago

The detail is amazing, rey

Posted almost 2 years ago

Thanks panz

Posted over 1 year ago

Man I can't help it but when inferior stuff beats quality like this and gets BOTD it pisses me off.......

You have to Login to comment.
Share